o Rubisco Audit

Działamy na rynku od 2009 roku

Jesteśmy agencją specjalizującą się w kompleksowym wsparciu w zakresie badań jakości obsługi klienta metodą Tajemniczy Klient.

Naszym celem jest diagnoza aktualnej jakości obsługi oraz praca nad jej doskonaleniem, ponieważ wierzymy że solidny fundament, jakim jest dobra relacja firmy z klientem to gwarancja powodzenia w każdej branży.

Świadczymy usługi najwyższej jakości, poparte bogatym doświadczeniem we współpracy z klientami reprezentującymi różnorodne sektory rynku, jednocześnie zachowując elastyczność i indywidualne podejście do każdego z naszych partnerów.

Korzystamy z doświadczenia i know-how specjalistów z zakresu psychologii sprzedaży, socjologii, marketingu i statystyki, którzy służą swoją wiedzą na każdym etapie procesu projektowania badania. Współpracujemy także z blisko 50 tysiącami doświadczonych i zaangażowanych audytorów na terenie całego kraju.

Sukcesywnie wprowadzamy nowoczesne narzędzia monitorujące jakość obsługi, aby stale dostarczać naszym klientom obiektywne i rzetelne wyniki, dzięki którym mogą jeszcze łatwiej doskonalić proces obsługi i zwiększać swoją konkurencyjność.

Jesteśmy autorami unikatowej architektury programu naprawczego Rubisco Fix Kit, dzięki któremu wdrażanie zmian jest jeszcze bardziej skuteczne.

Stworzyliśmy dedykowaną platformę dostępu do wyników Rubisco 24/7, posiadającą szeroki wachlarz indywidualnych konfiguracji pod klienta, dzięki czemu wyciąganie wniosków i tworzenie analiz czy rankingów nigdy nie było bardziej intuicyjne.

Dzięki spersonalizowanym narzędziom badawczym i zaangażowaniu fachowego zespołu otrzymamy obiektywne i rzetelne wyniki badań będące podstawą do dalszych analiz oraz wdrażania programów naprawczych w celu osiągnięcia najwyższego poziomu obsługi klienta w każdej firmie.

Rubisco Audit to synonim gwarancji profesjonalnego a zarazem indywidualnego podejścia do problemu każdego klienta.

…patrzymy z perspektywy Twojego Klienta!

misja i wartości

Misją agencji Rubisco Audit jest realny wpływ na poprawę jakości obsługi klient.

Współpraca z nami gwarantuje osiągnięcie wysokiego poziomu jakości obsługi. Poprzez zrozumienie potrzeb klientów, realnie wpływamy na utrzymanie ich zadowolenia, co przekłada się na wyniki sprzedaży naszych partnerów.

Wspieramy budowę pozytywnego wizerunku firmy, jako wartości dodanej procesu zdobywania i utrzymania zaufania klienta. Mając na uwadze stymulowanie wzrostu sprzedaży, proponujemy indywidualne strategie marketingowe oparte na najnowocześniejszych rozwiązaniach badawczych mających na celu wprowadzenie profesjonalnej i przyjaznej obsługi.

Główną wartością Rubisco Audit jest przestrzeganie kodeksu etycznego badań Mystery Shopping. Wyznaczając cel, jakim jest obiektywność, nie zapominamy także o znaczeniu informacji subiektywnych płynących od klienta. Priorytetem są dla nas informacje, niosące za sobą konkretne korzyści dla firmy.

Nie podejmujemy się zadań związanych z nienaturalnym zachowaniem audytorów, nie tworzymy fikcyjnych okazji oceniających uczciwość pracownika a także jesteśmy stanowczo przeciwni wykorzystywania wyników audytów do pogorszenia relacji na drodze Pracodawca – Pracownik.

nasi audytorzy

Dysponujemy bazą audytorów terenowych liczącą obecnie blisko 50 tysięcy osób.

Nasi tajemniczy klienci reprezentują wszystkie grupy wiekowe, mają różnorodne zainteresowania i wykonują różne zawody, dzięki czemu idealnie pasują do zróżnicowanych profilów klientów naszych partnerów.

Wiedza merytoryczna, poszerzana poprzez profesjonalne szkolenia oraz zaangażowanie w projekty umożliwiają ciągły rozwój umiejętności badawczych naszych audytorów. 


>zostań tajemniczym klientem